Výstava motocyklů Brno 2010

Tak konečně nastal ten okamžik kdy jsme se vydali 13.3.2010 do Brna na výstavu motocyklů. Všichni jsme byli natěšení co nás bude čekat. Při příchodu k výstavnímu pavilonu jsme zjistili, že sobota dopoledne strávená na výstavě asi nebyl dobrý nápad. Kolem nás se to hemžilo lidmi, kteří se přišli pokochat a již naladit na novou sezonu. My jsme chtěli výstavu spojit dohromady s freestylem, který se konal taky na výstavišti. Bohužel jsem freestyle podcenili, nekoupili jsme si vstupenky v předprodeji a tak se stalo, že jsme se dovnitř nedostali. Opět zde bylo mnoho lidí. ( Vzali jsme si ponaučení pro příští rok … vstupenky zakoupit za včas )

    Co se týče samotné výstavy, tak mě se líbila. I když zde bylo mnoho lidí, tak se bylo na co dívat. Trochu mě mrzí že zde nebylo Ducati, těšil jsem se, že si pořádně prohlédnu Ducati streetfighter, která mě v poslední době učarovala. Z výstavy bylo pořízeno pár snímků, najdete je v sekci fotogalerie. Nutno ještě dodat, že nás všechny překvapilo jaké krásné doplňky na mašiny vystavovatelé motocyklů předváděli