Dětěnice, Karlštejn, Velká Amerika, Slapy 13 - 15.8.2010

 

V tomto termínu byl naplánovaný výlet do Dětěnic, na Karlštejn, lom Velká Amerika,Slapská přehrada  a zpět. Této vyjížďky se zůčastnili: Major, Honza s Pavlou, Geronimo s Maruškou a Aleš z Novýho Poddvorova.

Sraz byl v 9,30 hodin na benzince ÖMV v Hodoníně, bylo slunečné počasí. Přes Brno jsme se vydali na hrad v Bystřici nad Pernštejnem, zde jsme si dali oběd s pivečkem a kávičku. Následně jsme pokračovali přes Havlíčkův Brod směrem na Čáslav a Kutnou Horu. V tomto úseku začalo pršet a padat kroupy. Než jsem stihnul vytáhnout pláštěnku, už jsem byl mokrý. Dvakrát jsme museli zastavovat a schovávat se v autobusových zastávkách. I když jsem byl už mokrý, tak jsem nenechal nic náhodě a pláštěnku jsem si dal. Samozřejmě přestalo pršet a při příjezdu do Dětěnic a při ubytování měli všichni už skoro proschlé věci. Musím říct, že ubytování se Honzovi povedlo, pěkné prostředí, tv se satelitem, bazén, krb. Návštěva středověké krčmy byla výborná, program byl dobrý, pivo lahodné a to nemluvím o žebrech na medu !! V noci nás probudila ohromná bouřka s ještě ohromnějším deštěm, který pomalu ustával až následující den v dopoledních hodinách. My jsme pokračovali přes Prahu ( kde už svítilo sluníčko ) na Karlštejn a následně do lomu Velká Amerika. Z lomu jsme odjeli na Slapskou přehradu, kde jsme měli opět zajištěné ubytování v Junior campu v chatičce. Zde jsme s Alešem fungovali jako antikoncepce, neboť jsme měli 2 třílůžkové pokoje.Ubytování zde bylo spíše pro skautky, ale bylo to lepší než ve stanu. Občerstvení zde bylo taky dobré( chutné jídlo, gambrinus, jagermaister, zelená, malibu, cuba libre, vodka s džusem.) Po snídani a nezbytné hygieně jsme odjeli z campu v 10 hodin směrem na Tábor a Jindřichův Hradec, odtud přes zámek Červená Lhota do Dačic na oběd ( někteří byli zklamáni, při loňském návratu z Vltavy bylo jídlo chutnější). Cesta z Jindřichova Hradce do Znojma byla ve znamení malého provozu na silnicích a krásných serpentýn. ( I já jsem si to užil.) No a ze Znojma jsme přes Mikulov a Valtice přijeli kolem 18 hodiny domů. Celkem jsme najeli něco kolem 850 km. Všichni jsme se shodli, že výlet se vydařil. Bylo pořízeno mnoho fotek, které budou k vidění na stánkách co nevidět.

Major